vineri, 12 ianuarie 2018

Poveste absurdă despre Sfârşitul Lumii

Domnul Lucifer a scos carioca verde şi şi-a vopsit testiculele. Arătau totuşi mai puţin reuşit ca în Piraţii din Caraibe. Tânăra vrăjitoare a aşteptat să termine, sărind nerăbdătoare prin Labirint.
-- Ce este, draga mea? a întrebat Domnul Lucifer.
-- Am văzut sfârşitul lumii, aşa cum o ştim.
-- I-auzi, a spus Domnul Lucifer. Şi cum era?
-- Nasol.
-- Aşaaa...
-- Erau multe beculeţe, şi niciunul colorat corect. Noroc de mine. că aveam etichetele potrivite.
-- Şi pe ce le-ai pus?
-- Pe copaci, pe tufişuri, pe statui, pe mărgeluţe... Dar bubulii erau răi şi mă urmăreau.
-- Bubulii? Ce sunt ăia.
Tânăra vrăjitoare a dat doar tristă din cap şi a început să plângă mai ceva ca la Titanic.
-- Ce fac ei?
-- Spun prostii despre tine. Spun că, dacă mănânci, eşti canibal. Şi seamănă cu maimuţele.
-- Hush, hush, draga mea. Nu mai lăcrima! Vom aduce o nouă lege şi nu va mai sfârşitul lumii aşa cum o ştim.
Tânăra vrăjtoare a scos din buzunar mustăţile Pisicii care rânjeşte şi a strănutat.
-- Dar cum va fi cu lumea pe care n-o ştim?
-- Nu ştiu, scumpo. Eu sunt doar Marele Ghicitor Regal.
-- Şi eu ştiu să ghicesc, s-a lăudat deja nu prea tânăra vrăjitoare.
-- I-auzi, a spus deloc entuziast Domnul Lucifer. Ghiceşte-mi ceva.
Tânăra vrăjitoare s-a încruntat sugestiv, a luat poziţia învăţată din 33 de seriale science fiction şi 49 de desene animate şi a spus, cu intonaţie:
-- Un moţocel, doi moţocei, trei moţocei se legănau pe o pânză de păianjeeeeen.
S-a uitat foarte serios la el.
-- Interludiu liric masturbian, a explicat.
Domnul Lucifer şi-a suflat politicos nasul, simţindu-se oarecum albastru.
-- Văd un bărbat frumos şi gol la domnia ta în aşternut. Are chiloţi roşii şi 99 de puncte pe zar. Desigur, el va fi consumat de peşti pirania într-o cabină telefonică, după cum a spus Marele Profet Nostradamus.
-- Desigur, a surâs Domnul Lucifer.
-- Ei bine, domnul meu, acest surâs e cea mai periculoasă armă a Domniei Voastre, şi vă va aduce un Inel. Acel Inel va distruge un Leu, dar va produce o Poartă.
Acestea fiind teoretic spuse şi practic arătate, Sfârşitul Lumii s-a speriat de Pălăria Pălărierului, a făcut 666 de infarcturi şi 444 de crize de schizofrenie şi s-a dus la mănăstire.
-- Pam, pam! a spus Domnul Lucifer.
-- Desigur, l-a aprobat Domnul Budha.
Iepuraşul a pus de un suc de vişine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM